5 stycznia 2013

Na powitanie nowego roku

Postanowiłam ,że rok 2013 będzie rokiem pełnym zmian , zaczynając od prowadzenia bloga .
Blog będzie głównie o moim życiu , ale będe tez stylizacje i wszytko czego zapragniecie .
Zastanawiam si e też czy nie zacząć nagrywać vlogów :)


POSTANOWIENIA NOWOROCZNE

-Stwierdziłam , że zaczne wykonywac obowiązki domowe i wzamian za to będe dostawała kieszonkowe.
Jest tez kilka rzeczy na które chce zapracowąc w tym roku sa to :
notebook - biały
chce równiez przemalować meble w pokoju na biało :
 oraz zapełnic szafę nowymi ciuszkami :

A wy macie jakies postanowienia noworoczne?
 

32 komentarze:

  1. Po tych zdjeciach chce to samo!!!! Haha ;)

    Zapraszam do mnie!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z racji tego, ze kocham robić zdj. mam zamiar sobie sprawic nowy ; )
    Ale mysle, ze nowymi ciuchami bym nie pogardzila ; 3

    Fajnie tu u Ciebie, będę zaglądać ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie Zoe ; )

    zoe-grand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chcesz rozsławić bloga... fajnie. ale nie spamuj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog! dodaję się do obserwatorów i liczę na odwdzięczenie się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję to dopiero początek , jasne zaraz się dodam . :)

      Usuń
  5. Ja nie mam postanowień. ;3
    ale twoje są fajne. ;3
    http://meegii-meg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł prowadzić bloga od nowego roku! ;) Ja mam kilka postanowień ale myślę że nie ma potrzeby wspominania o nich. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia w realizowaniu marzeń :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogowaniu! :D
    Też mam zamiar wypełnić szafę ciuszkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę mieć 'biały' pokój strasznie mi się to podoba ;)
    No i także chce mieć jakieś nowe ciuszki w mojej szafie, bo rzeczy które teraz mam coraz mniej mi się podobają ;P Ale to już tak ze mną jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. moim postanowieniem jest częstsze pisanie na blogu :)
    Dodaję do obserwowanych.

    ~zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałam o swoich postanowieniach noworocznych na swoim blogu :) Mam nadzieję,że uda Ci się spełnić to co sobie zamarzyłaś ja także potrzebuję nowego laptopa :/ Pozdrawiam, obserwuję + zapraszam na photography-space.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oprocz netbooka to moje plany sa takie same jak twoje ^ ^ Tylko ze do pomalowania na bialo zostala mi tylko pólka^ ^

    + Obserwuje i gdybys mogla wylacz weryfikacje obrazkowa ;__;

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się białe pokoje;))
    a co do zapełnienia szafy nowymi ubraniami - to jedno z tych postanowień, które udaloby mi się spełnić
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. oj mam dużo postanowień i jedno już nawet zrealizowałam ! Tobie życzę powodzenia i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam strasznie dużo tych postanowień! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam zamiar popracować nad kupnem notebooka i zmianą koloru mebli. Życzę powodzenia ! :)
    http://soulofinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zmienic pokój :)

    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam postanowienia ;] zapraszam
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że wypełniane szafy ubraniami będzie dość przyjemnym w realizacji postanowieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog. Dołączam się do obserwatorów i liczę, że też się dodasz :)
    Zapraszam do mnie: kroplakrwidrazyrany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne postanowienia :) Ja zawsze marzyłam o białym notebook'u. Trzymam kciuki za postanowienia :)

    Obserwuje :)

    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Postanowienia noworoczne bardzo przyjemne <3 Kocham białe meble *.* Zachęcam do odwiedzenia mojego bloga :) ourloveourpassion.blogspot.com OBSERWUJEMY? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez mam bialego netbook'a <3

    Obserwujemy? :*
    A u mnie nowa notka, zapraszam ;*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog :)
    A tak w ogóle to kiedy będziesz na http://abstrakcyjna.blogspot.com/
    to dodaj się proszęę... do obserwujących z góry dzięki :D

    OdpowiedzUsuń