7 stycznia 2013

Tag : '' O mnie ''

1. Ulubiona potrawa?
risotto , ciasto francuskie ( w każdym wydaniu )

2. Pomadka, czy błyszczyk?
zdecydowanie pomadka

3. Wymarzone wakacje - gdzie?
zastanawiałam się nad wyjazdem do Włoch
4. Pies, czy kot?
 Pies
5. Ulubiona książka i film?
oj , zulubioną ksiązką będzie problem ale jesli chodzi o film to jest kilka : '' THE HOLIDAY'' , ''TITANIC'' , '' NADAL JĄ KOCHAM ''

6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
pisać na blogu , oglądać seriale :)
7. Ulubiony kolor w makijażu?
nie mam ulubionego , bo raczej się mocno nie maluje uzywam jedynie czarnego tuszu.
8. Farbujesz włosy, czy wolisz swój naturalny kolor?
farbuje , i mam zamiar znowu to zrobic gdyz kolor sie zmył .
9. Jakiej muzyki słuchasz?
nie do konca wiem jaki to rodzaj muzyki ale mogę wam podac kilka artystów: Lana Del Rey , Birdy , Soley .
10. Domówka, czy impreza w klubie? :P
Domówka :)




17 komentarzy:

  1. domówki najlepsze ;-p

    ZAPRASZAM DO MNIE :
    http://crystal-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciasto francuskie ! :3 mniam!
    oobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. oj no powiem, że jest czego zazdrościć, ale nie martw się, wierzę, że na Ciebie też przyjdzie kolej i dostaniesz swoje :D uszy do góry!

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo, ciasto francuskie :3
    nie zastanawiaj się nad wyjazdem do Włoch tylko jedź! ślicznie tam jest!
    i lubię tych samych wykonawców muzyki co Ty :)

    +obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcie. Obserwuje licze na to samo.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też farbujee włosy .;D Z naturalnych brąz ufarbowałam na rudy , ale że mi szybko włosy rosną to teraz ufarbuje na kasztanowe .; D Wbijaj do mnie http://paauulinkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowy bloog . ♥Będę wpadać częsciejj <3 Obserwujęę . ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje bo fajny blog ;] Odwdzięczysz się? www.karmelovaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tag ;) . I zdjęcie xdd
    W wolnej chwili zapraszam ; the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. to nie mój kot, ale dziekuje :) blog się ciekawie zaczyna :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam patrzeć jak nowe blogi się rozwijają, obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne odpowiedzi też musze kolor włosów zmienic:)

    OdpowiedzUsuń
  13. też uwielbiam ciasto francuskie*.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Wpis. Zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się bardzo twój blog! <3
    dodaję do obserwowanych;)
    jeśli miałabyś czas to zapraszam do mnie ;) zależy mi bardzo bo dopiero zaczynam, również interesuję się modą i mam wiele pomysłów na notki ! ;)
    z góry dzięki ! http://myshinyside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń